poniedziałek, 21 stycznia 2013

Chcemy ferie

W piątek zamówiłam przysmaki i karmę z modern pet. Postanowiłam zmienić Lili Royal Canin na Acane mam nadzieję, że jest to dobry pomysł. Przyszły nam zabawki, które zamówiłyśmy z zooplus. Nie wiem, czy był to najlepszy zakup jeżeli chodzi o zabawkę edukacyjną, ponieważ Lili już następnego dnia wiedziała gdzie szukać smakołyków :(  Za każdym razem po chwili wyciągała go. Chyba lepiej zainteresowałaby się kostką Konga, którą zamówiła Anita. W sobotę przyjechały do nas dziewczyny. Ogólnie dzień spędzony pozytywnie. Psiaki się pobawiły, my pogadałyśmy, a później przeszłyśmy się do zoo. Miałam spać u Anity, ale niestety siła wyższa, a mianowicie lekcje. Wieczorem oglądałam film pt. "Mój przyjaciel Hachiko". Bardzo fajny film polecam, ale niestety nie obeszło się bez płaczu. Dzisiaj po południu przyszła już nam paczka z modern pet. Lili posmakowała karma i przysmaki. Mam nadzieję, że jeżeli chodzi o karmę to szybko się nie znudzi. Jeszcze 4 dni szkoły i nareszcie ferie będzie czas na odpoczynek.

 
 
 
 
Kropci bardzo spodobało się legowisko :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ale dobre jedzonko :)
 
 
 
 
 
 
I zmęczona Lili
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A to jedzenie, które zrobiłam Lili w niedzielę
 
 
I dzisiejsza przesyłka. Tylko tą torebeczke na przysmaki kupiłam u nas w zoo ( z firmy Trixie)
 
 
 
 
 
I jeszcze takie
 
 
 
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. Czymże zawdzięczać zmianę karmy?Działo się coś niepokojącego? Co do zabawki, to może masz bardzo błyskotliwą pdoopieczną, powinien być to powód do dumy raczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana karmy była spowodowana niechętnym jedzeniem (niby ją jadła ale bez chęci...). Z tą jest owiele lepiej zjada wszystko za każdym razem... :D

      Usuń
    2. A poza tym słyszałam, że Acana ma lepszy skład...

      Usuń
  2. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i mi się bardzo spodobał;)
    Ja Sisi też kupiłam nową karmę;)
    Zamówiłam wczoraj ,a przyszła dzisiaj;)
    Ja dla Sisi mam karme Orijen;)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga york-sisi.blogspot.com
    Natalia&Sisi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd zamawiałaś karmę??

      Usuń
    2. Z allegro ,ale zawsze pierwsze patrze na modern pet;) Jak widac też jesteś fanką PSIEGO ŚWIATU :)

      Usuń
  3. O śliczną masz sunie :)
    Też karmię Acaną moją Yorkuche. Widzę ty też miłośniczka rasy.
    Zapraszam do siebie. Nie pisałam ostatnio zbyt często ale staram się to zmienić :) fifusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, prowadzę bloga o Luni, mojej yorkshire terrier, 1.5 roczku.
    Dużo zdjęć, opisów, historyjek, serdecznie zapraszam:
    www.lusialunia.wordpress.com
    Reklama za reklamę na blogu, kontakt na meila LusiaLunia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Acana to świetny wybór! Mam nadzieję, że smakuje ślicznotce, bo jeśli chodzi o skład, to jest bardzo dobra zawartość mięsa.

    Zapraszam do mnie: https://yorczek.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń