czwartek, 6 grudnia 2012

Chcemy wakacje

Z jednej strony fajnie, że spadł śnieg, ale nie przepadam zbytnio za taką pogodą. Te wszystkie grube ciuchy, które trzeba na siebie włożyć, a do tego wracając ze spaceru pełno śniegu na łapkach. Taka pogoda to jednak nie dla mnie  :( Chcę wakacje, żeby było ciepło nie trzeba było się tak grubo ubierać i obóz. W tegoroczne wakacje pojechałam wraz z Lili na obóz, który miał miejsce w Rynie na Mazurach (o obozie dowiedziałam się przypadkiem z Internetu, a wyjazd załatwiłam około 2 tygodnie przed). Pogoda dopisywała i nigdy się nie nudziłyśmy. Jak nie spacery to podstawy agility lub coś innego. Poznałam fajnych ludzi, psy, a co najlepsze miło spędziłyśmy czas. W przyszłe wakacje najprawdopodobniej również wybieram się na ten obóz.
Kilka zdjęć:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz