sobota, 22 grudnia 2012

Świąteczny stół

Przepraszam, że dawno nic nie pisałam, ale nie miałam zbytnio czasu. Jutro wyjeżdżamy na święta do Niemczech, więc czeka nas dłuższa podróż. Na mikołajki dostałam książke, bardzo polecam:

 
A co do świąt to co może zjeść pies z Wigilijnego stołu nawet jeśli na codzień nie dostaje jedzenia dla ludzi:
  • Zupa rybna (niezbyt mocno przyprawiona)
  • Opłatek
  • Karp w galarecie
  • Śledź w oleju
Ryby bez ości, no i niekoniecznie smażone.
  • Pierogi z kapustą i z grzybami (w małych ilościach)
  • Kompot z suszonych owoców
  • Sernik (jako przekąska z umiarem)
  • Sałatka jarzynowa (bez czosnku i cebuli)
  • Kluski i zmielony karp w galarecie
Źródła miesięcznik mój pies
 
     
 
 

3 komentarze:

  1. Ja też dostałam tą książkę na mikołajki :D
    Strasznie mi się podoba, a Tobie?
    Fajnie masz, że wyjeżdżasz ;)
    Fajny blog, będę wpadać częściej.

    Wesołych Świąt życzą
    Oliwia&Mundek.

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz gdzie książka była kupywana ?
    Kupiłabym sobie xd
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądałam poprzednie posty i będę wpadała częsciej. Dodaję do "czytanych" i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń